Artyści kontra Temu
Kathleen Amant z Belgii znalazła swoje ilustracje na przedmiotach sprzedawanych na platformie Temu bez jej zgody. To nieodosobniony przypadek – podobne naruszenia dotknęły też twórców z Hiszpanii, Niemiec, Francji i Włoch. Jak artyści mogą bronić swoich praw autorskich?