La Peccioli, o comună toscană de 4600 de locuitori, un depozit de deșeuri achiziționat în 1990 s-a transformat într-o adevărată mină de aur. Gestionat de o societate locală, acesta generează fonduri pentru școli, transport, artă și bugetul social, iar biogazul produs alimentează mii de gospodării. „Sistemul Peccioli”, născut din filosofia PIMBY, a devenit un model european de inovație.