Viitor pe pauză. Viața tinerilor migranți în CeutaMalta: lupta împotriva obezității
Maltezii sunt cei mai sedentari europeni. Lipsa activității fizice și o alimentație influențată mai degrabă de moștenirea colonială britanică decât de dieta mediteraneană duc la un diagnostic clar: obezitate și probleme de sănătate. Guvernul încearcă să schimbe situația prin măsuri care să încurajeze mișcarea, mai ales în rândul tinerilor.