ARTE Europa Săptămânal
Un scandal intens mediatizat în legătură cu pornografia deepfake a stârnit dezbateri publice în Germania despre misoginia online și despre pericolele tehnologiei AI. Prezentatoarea TV Collien Fernandes și-a acuzat fostul soț, Christian Ulmen, că a folosit AI pentru a crea conținut sexual explicit cu imaginea ei și că l-a distribuit online. Femei din toată Europa, celebre sau nu, au fost vizate, iar lacunele legale permit ca fenomenul să se răspândească necontrolat.