A high-profile scandal around deepfake porn has ignited public debate in Germany about online misogyny and the dangers of AI. TV presenter Collien Fernandes has accused her ex-husband Christian Ulmen of using AI to create sexually explicit content of her and then spread it online. Women across Europe, famous or not, have been targeted, and legal loopholes are allowing the phenomenon to spread unchecked.