Putin's Shadow Army in EuropeDoes the G7 Still Serve a Purpose?
From 15 to 17 June, G7 leaders are meeting in Évian, France to try to address the major global geopolitical and economic imbalances. But what can a club that now accounts for only around 30 per cent of global GDP still achieve?