Are We Ready for World Government.29 min
Climate disasters, global inequalities, the threat of a third world war... Wouldn't it be reassuring if an international government set about solving all these problems? The United Nations was created with this in mind, but many think it is not fit for the challenges of the 21st century. So is humanity ready for world government?