Hunting Down Paedophiles
88 million images of child abuse circulated worldwide in 2022 with at least two images of child rape being shared online every second. Social media and online video games have made it particularly easy for sexual offenders to find new victims. This documentary is the result of four years’ research in Germany, France, the UK, North America and the Philippines, amongst other countries, focusing on the international fight to track down child abusers.