ARTE Europa Săptămânal
O „epidemie de singurătate” afectează persoanele sub 30 de ani – așa conchid mai multe studii. Potrivit OMS, adolescenții și tinerii adulți se simt mult mai singuri decât persoanele de peste 60 de ani, iar acest lucru nu este lipsit de consecințe asupra sănătății lor mintale și fizice. Depresie, boli cardiace: izolarea resimțită ar fi la fel de nocivă ca fumatul a 15 țigări pe zi. Așadar, cum poate fi explicat acest fenomen în Europa și cum pot societățile noastre să îi facă față?