Re: Pomoc matkom migrantkom
Północne przedmieścia Paryża to miejsce, gdzie żyje wiele osób z doświadczeniem migracyjnym. Wśród nich są bezdomne kobiety w ciąży i osoby z traumą. Byliby pozostawieni samym sobie, gdyby nie odważna interwencja kilku lekarek z miejscowego szpitala.