Kentucky: Raz na zawsze Trump
W ciągu kilku miesięcy Erywań zapełnił się osobami, które uciekły z Rosji. To dość paradoksalne: wielu Rosjan przez długi czas uważało Armenię za nic nie znaczącego wasala – mały niestabilny kraj bez własnej tożsamości. Dziś błagają o azyl, a mieszkańcy Armenii mają mieszane uczucia. Film z lektorem.