Powinni odpoczywać na emeryturze, ale muszą walczyć o przetrwanie – w USA coraz więcej starszych ludzi z pokolenia wyżu demograficznego trafia na ulicę. Kiedyś pomagali budować Amerykę i jej sen o sukcesie, dziś są jej niepotrzebni. Nikt ich nie ochronił przed drastycznym wzrostem czynszów, kryzysem mieszkaniowym i niewydolną opieką medyczną. Dokument z lektorem.