Księża-geje przełamują ciszę31 min
Przez dwa lata śledziliśmy historie homoseksualnych księży we francuskim Kościele katolickim. Niektórzy z nich pozostają w kościele, mimo jego negatywnego stosunku do homoseksualności. Inni odchodzą, by żyć zgodnie z własnym sumieniem.