Europejski koszmar kobiet z Ameryki Południowej31 min
Młode kobiety z Ameryki Łacińskiej coraz częściej są zwabiane do Europy, gdzie padają ofiarami handlu ludźmi i są zmuszane do pracy seksualnej. Krajem docelowym najczęściej są Niemcy. W Wiesbaden pracownice socjalne pomagają kobietom zmuszanym do prostytucji w wyzwoleniu się od swoich prześladowców. W Hiszpanii działa specjalna komórka policyjna, której zdaniem jest rozbijanie gangów handlarzy ludźmi.