Re: Latin Americans in Forced Prostitution
Many Latin American women are lured to Europe by pimps. In Spain, a special police unit tasked with fighting the Colombian mafia succeeded in dismantling a network that had recruited over a thousand women. In Germany forced prostitution is also a major problem.