Rosja: pomoc dla Ukrainy13 min
[Wersja z lektorem] W Sankt-Petersburgu grupa złożona z około 8 tysięcy anonimowych wolontariuszy pomaga ukraińskim uchodźcom, którzy po wybuchu wojny znaleźli się w Rosji. Ci Ukraińcy i Ukrainki w większości przybyli do kraju agresora wbrew swojej woli korytarzami humanitarnymi z Donbasu. Pomoc okazana im przez Rosjan i Rosjanki jest dowodem międzyludzkiej dobroci, która jest odporna na konflikty polityczne.