Re: Europe's Night TrainsARTE Reportage
In St. Petersburg, a network of some 8,000 anonymous volunteers is helping Ukrainian refugees to flee Russia. Most of these Ukrainians entered Russia against their will through humanitarian corridors from the Donbass region and want to reach the EU as soon as possible.