Boliwia: zabójcze złoto26 min
Park Narodowy Madidi, położony na północ od La Paz, jest poważnie zagrożony. Ten rezerwuar bioróżnorodności od wieków jest domem dla 31 rdzennych społeczności. Jednak rosnące ceny złota i przychylna górnictwu polityka Boliwii zamieniły te tereny w skażone rtęcią piekło.