Liban: ucieczka w cieniu bomb
Mohammad Dahhan przeżył kilka żyć. Swoją przyszłą żonę Razan Suliman poznał w 2012 roku, w samym środku syryjskiej wojny domowej. Kilka lat później, przerażeni islamistami uciekli z kraju. Droga migracji zawiodła ich do Brazylii, gdzie założyli małą restaurację. W 2020 roku z powodu pandemii restauracja znalazła się na skraju bankructwa. Mohamad postanowił znów wyruszyć w drogę, tym razem sam, do Stanów Zjednoczonych, by wspomóc finansowo rodzinę. Ostatni raz widziano go w okolicach granicznej rzeki Rio Grande.