Ship of the Dead
Młody amerykański marynarz, Philip Gale, spóźnia się na swój statek. Gdy próbuje zaokrętować się na inny, okazuje się, że skradziono mu dokumenty. Jedynym sposobem na powrót do domu jest dołączenie do załogi transportowca Yorikke. Nie ma jednak pojęcia na co się pisze… Film stał się przepustką do Hollywood dla Horsta Buchholza, "niemieckiego Jamesa Deana", znanego m.in. z roli w "Siedmiu wspaniałych".