Re: Powrót do Ukrainy?
Setki ukraińskich dzieci trafiło na czas wojny do domów zastępczych. W reportażu odwiedzamy jeden z nich w północnej Francji. Trafił tam Pawło, który bardzo się już przywiązał do nowej rodziny, a jednocześnie nadal wyczekuje powrotu do Ukrainy. Jaka czeka go przyszłość?