Re: Hiszpania, morze plastiku
Andaluzja (południowa Hiszpania) jest praktycznie głównym dostawcą owoców i warzyw dla europejskich supermarketów: 32 000 hektarów szklarni rozciąga się w regionie Almerii. Około 100 000 osób pracuje w tym "morzu" plastiku wykorzystywanego do intensywnego rolnictwa, co stwarza prawdziwe problemy zarówno ekologiczne jak i humanitarne.