Re: Southern Spain's Sea of Plastic
32,000 hectares of greenhouses stretch across the Almeria region of southern Spain, visible from space. Some 100,000 people work in this sea of plastic, which produces fruit and vegetables year-round for supermarkets across Europe. But this intensive agriculture has caused environmental problems and relies on cheap, migrant labour.