Re: Wolna miłość na La Gomerze
La Gomera to jedna z najmniejszych Wysp Kanaryjskich. Od pięciu lat mieszka tu wspólnota poliamoryczna, która porzuciła mieszczańskie konwencje monogamii i postanowiła spróbować alternatywnego stylu życia. Zarabiają dzięki muzyce i performansowi, a żyją skromnie, bo nie interesuje ich konsumpcjonizm. Jak to wygląda z bliska?