Hiszpania: Santiago de Compostela pod naporem pielgrzymów31 min
Droga św. Jakuba przyciąga setki tysięcy pielgrzymów. Przede wszystkim jej ostatni odcinek, Droga Francuska prowadząca przez góry Galicji. Pielgrzymki dziś to prawdziwy biznes, negatywnie wpływający na mieszkańców miasta, którzy muszą żyć z setkami tysięcy głośnych pielgrzymów. Jednocześnie, umiera tradycyjny model pielgrzymek, utrzymywany przez skromne schroniska.