Re: Overtourism on the Camino
The Way of St James, the pilgrimage route to Santiago de Compostela in northwest Spain, is becoming ever more popular with the religious and non-religious alike. But some are not happy with the sheer numbers of people walking the camino, with numbers increasing sixfold over the last 20 years.