Największy slums w Europie Zachodniej – Cañada Real – leży u bram Madrytu. Kilka tysięcy osób żyje tam w spartańskich warunkach, bez elektryczności i ogrzewania. Jednak szybko rozwijający się Madryt chce pochłonąć ten teren i dzielnicy biedy grozi likwidacja. Dokąd pójdą mieszkańcy Cañada Real?