W sierpniu w Jackson, stolicy stanu Mississippi, przerwano dostawy wody. Powodzie zakłóciły pracę stacji uzdatniania wody, która – jak się okazało – była zaniedbana z powodu braku pieniędzy. To wydarzenie rzuciło jaskrawe światło na inne problemy z infrastrukturą w mieście, które ubożeje i stopniowo się wyludnia. Ruchy lewicowe, w szczególności partia DSA (Demokratyczni Socjaliści Ameryki), próbują zmobilizować ludzi do walki o poprawę jakości usług publicznych. Z jakim skutkiem? Wybraliśmy się na miejsce, by to zbadać. Film z lektorem.