Węgry: Koniec ery Orbána
Po 16 latach rządów na Węgrzech 12 kwietnia Viktor Orbán przegrał wybory parlamentarne. Jego konserwatywny rywal Péter Magyar, były członek Fidesz, zdobył ponad 2/3 mandatów, co pozwala mu zmienić konstytucję wcześniej dostosowaną przez Orbána.