Ungaria: înfrângerea lui Viktor Orban
După șaisprezece ani la conducerea Ungariei, Viktor Orbán a căzut. Prim-ministrul de extremă dreapta a fost învins detașat la alegerile parlamentare din 12 aprilie de adversarul său conservator, Peter Magyar. Acest fost membru al Fidesz, partidul lui Orbán, a obținut majoritatea de două treimi necesară pentru modificarea Constituției, care fusese modificată în mare măsură în favoarea sa de către șeful guvernului demisionar.