Metoda Orban, modelul extremei dreapta
La început, Fidesz, o mică mișcare studențească înființată în 1988, promova cu tărie libertatea și democrația. Însă, pe măsură ce Viktor Orbán prinde gustul puterii, nu-și mai ascunde ambițiile exagerate, iar Ungaria se afundă într-o derivă autoritară. Premierul Ungariei este la putere fără opoziție din 2010, iar modul său de a conduce (și acumula putere) servește drept model pentru partidele de extremă dreaptă din toată Europa.