ARTE Europa Săptămânal
Războiul din Orientul Mijlociu și tensiunile din jurul strâmtorii Ormuz au zguduit piața globală a energiei. Prețul petrolului a crescut, iar carburanții s-au scumpit, ceea ce-i afectează direct pe consumatori. Între timp, guvernele caută soluții: reduc taxe și accize, plafonează prețuri sau pun presiune pe companiile petroliere.