Wojna Izraela i USA z Iranem rozprzestrzenia się na kraje Zatoki Perskiej, po tym jak Teheran zaatakował infrastrukturę energetyczną okolicznych sojuszników Ameryki i zablokował kluczową dla handlu ropą i gazem Cieśninę Ormuz. Ten konflikt może doprowadzić do globalnego kryzysu paliwowego, a Europejczycy już odczuwają jego skutki w postaci wzrostu cen na stacjach benzynowych. Co w tej sytuacji robią poszczególne kraje Unii?