ARTE Europa Săptămânal
SUA și Israelul nu și-au informat aliații europeni înainte de a bombarda Iranul. Stânjenitor, chiar și ministrul italian al apărării a rămas blocat în Dubai, unde fusese în vacanță cu familia. Dar UE a trebuit să adopte rapid o poziție. Va permite Statelor Unite să folosească bazele sale militare? Și cum va proteja Ciprul, stat membru UE, care a fost deja nevoit să se apere de drone iraniene? Până acum, răspunsul Europei a fost haotic – iar diviziunile profunde ies la iveală.