ARTE Europa Săptămânal
Când vine vorba de legiferarea muncii sexuale, există două curente de gândire: dezincriminarea, care face prostituția legală, și modelul nordic, care interzice cumpărarea de sex, dar nu și vânzarea lui. Legile privind prostituția variază mult în Europa, iar dezbaterea a reînceput în ultimele luni. Totul se reduce la aceeași întrebare: ce protejează mai mult persoanele practicând munca sexuală – interzicerea sau dezincriminarea?