Węgry: walka o niezawisłość sądów
Od powrotu do władzy 15 lat temu, węgierski premier Viktor Orban nieustannie dąży do osłabienia suwerenności sądownictwa. W lutym tysiące węgierskich sędziów po raz pierwszy wyszło na ulice Budapesztu. Sędziowie obawiają się, że nie będą już mogli swobodnie wypowiadać się na temat sprawiedliwości i praworządności. Ale niektórzy z nich są zmotywowani do dalszej walki.