Wiadomości z Europy
W wyniku zniszczeń wszystkich uczelni w Gazie ponad 100 palestyńskich studentów i naukowców znalazło czasowe schronienie w 42 włoskich uniwersytetach. Dzięki humanitarnemu „korytarzowi akademickiemu” mogą oni kontynuować badania i naukę, z nadzieją na powrót przy odbudowie swojej ojczyzny.