Viitor pe pauză. Viața tinerilor migranți în CeutaARTE Jurnal
Profesori și studenți palestinieni din Fâșia Gaza își continuă temporar activitatea academică în Italia, după ce toate universitățile din teritoriu au fost distruse de război. Printr-un coridor universitar umanitar, strict reglementat aceștia au acces la cercetare și predare, cu scopul de a reveni ulterior și de a contribui la reconstrucția mediului academic din Gaza.