Węgry dziś – czy nadchodzi zmiana władzy?31 min
Kandydat opozycji Péter Magyar mobilizuje przede wszystkim młodych wyborców, podczas gdy urzędujący premier Viktor Orbán cieszy się dużym poparciem zwłaszcza na terenach wiejskich. Wynik wyborów z 12 kwietnia 2026 roku będzie przełomowy zarówno dla Węgrów, jak i Unii Europejskiej.