Inside Hungary: A Change of Power?31 min
Elections on 12 April could be crucial for Hungary and for Europe. Victor Orban, in power for 16 years, could be beaten by leader of the opposition Peter Magyar. Tracks East went to Hungary to check the pulse of the nation at election time.