Najpiękniejsze kina Europy
To wyjątkowe miejsce na mapie Budapesztu, które łączy historię teatru i kina. Wzniesione w 1896 roku jako teatr varieté według projektu Henrika Schmala, szybko stało się jedną z najważniejszych scen miasta. Z czasem zaczęto tu wyświetlać pierwsze filmy, wpisując się w narodziny kinematografii.