Węgry Orbana - między Wschodem a Zachodem13 min
Sam przeciw światu? Węgierski premier Wiktor Orban prowadzi politykę, która znacznie osłabiła pozycję kraju w Unii Europejskiej. Od 2010 roku nieustępliwie broni swojego modelu demokracji nieliberalnej, w którym mieszają się konserwatyzm, autorytaryzm i nacjonalizm. Analizujemy historię Węgier, by zrozumieć, jak powstał „model Orbana”.