Grenlandia stawia na zrównoważoną turystykę
Od kiedy prezydent Trump ogłosił chęć przejęcia Grenlandii i jej ogromnych zasobów naturalnych, ta położona w strategicznym punkcie największa wyspa świata stała się obiektem powszechnego zainteresowania. Jednak Grenlandczycy mają już dość jakiejkolwiek podległości, a ich pomysłem na osiągnięcie gospodarczej niezależności jest rozwój zrównoważonej turystyki.