Dlaczego pokolenie Z jest tak samotne?
Europejska Agencja Kosmiczna (ESA) znacząco zwiększa swój budżet, a europejska rakieta nośna Ariane 6 wynosi na orbitę satelity amerykańskiego Amazona. Czy to znak, że Europa staje się poważnym graczem w globalnym wyścigu w przestrzeni kosmicznej?