Sophie, Pablo, Rosemary, Raphaël i Marco to pięcioro astronautów, którzy w kwietniu 2023 r. rozpoczęli szkolenie w ośrodku w Kolonii. Ta niewielka grupa wybrańców przygotowuje się do wyprawy na Międzynarodową Stację Kosmiczną, ale także – i to jest wielka nowość – do przyszłych wypraw na Księżyc, a może nawet na Marsa.