Zostaw nam opinię
Wystawiamy opinie wszystkiemu: restauracjom, fryzjerom, Uberom, a nawet stacjom benzynowym.
We Francji odwiedzamy rolników, którzy nie niszczą cennej wierzchniej warstwy gleby.
Tym, co wyróżnia człowieka jest jego kreatywna i destrukcyjna siła, niespotykana wśród innych gatunków.