Rating Everything
Nowadays it seems normal to rate a hairdresser, an Uber driver, or a hotel room. We take a closer look at online rating.
A morning of classical dance for all the candidates of the prestigious dance competition.
On this last morning before the selections, a last opportunity to work on details before things get serious.