Grenlandia: wizyta Trumpa Juniora11 min
Dzień po deklaracji prezydenta USA o chęci aneksji Grenlandii, na arktycznej wyspie należącej do Danii pojawił się Donald Trump Jr. Twierdził, że to wizyta prywatna, czy mozna mu jednak wierzyć?