Dessous des images 2026 (68/110)
Donald Trump Junior visited Greenland in January 2025, claiming to be an ordinary tourist. But since his father has repeatedly expressed his interest in acquiring the Danish autonomous territory for the USA, how should his highly public visit be understood in light of America's imperialist ambitions?