W Wielkiej Brytanii monitoring wizyjny wkracza w nową erę. Technologia wykorzystywana przez policję umożliwia identyfikację i zatrzymanie poszukiwanych osób dzięki kamerom, które na bieżąco porównują twarze przechodniów z bazą danych. Organizacje pozarządowe wyrażają zaniepokojenie tym inwazyjnym rozwiązaniem, które sprawia, że kraj ten staje się „narodem podejrzanych”.